Kakor koli obračamo, hotelski operater je ta, ki ve, da ste v svojem hotelu le tako dobri, kot mislijo vaši gostje. Zadovoljstvo gostov bi moralo biti prednostna naloga na vsakem hotelskem posestvu, ne glede na to, ali upravljate veliko verigo hotelov v podjetju ali pa upravljate intimno lastnino na mirni lokaciji.
Zagotoviti morate izkušnjo gosta, ki ste jo obljubili, in v mnogih primerih boste morali iti višje, da boste navdušili svoje goste.
Če želite izboljšati hotelske storitve za goste, boste želeli razmisliti o novih in inovativnih načinih za izboljšanje ocen zadovoljstva vaših gostov.
Glavni razlogi, zakaj morate v vašem hotelu dati prednost zadovoljstvu gostov
Izkušnje gostov v vaši lasti bodo odmevale daleč preko trajanja njihovega bivanja.
Tukaj je nekaj razlogov, zakaj bi vaše ocene zadovoljstva gostov postale glavna prednostna naloga:
- Vaši gostje so lahko vaše najmočnejše marketinško orodje ali vaši največji kritiki. Če imajo vaši gostje dobre izkušnje, bodo to delili na družabnih medijih in vašo nepremičnino priporočili svojim prijateljem in družinskim članom. Če imajo negativne izkušnje, bodo izrazili svoja stališča s spletnimi pregledi in se še bolj potrudili, da bodo ljudje vedeli, kaj se je zgodilo.
- Zadovoljstvo gostov je jasen pokazatelj sposobnosti vašega hotelskega osebja, da zagotovi izkušnje, ki se pričakujejo, ko rezervirajo bivanje v hotelu. Če se ocene zadovoljstva vaših gostov še naprej zmanjšujejo, je pomembno ugotoviti, kaj povzroča problem in kako ga lahko obravnavate.
- Pozitivna izkušnja gostov je eden najboljših načinov za nadaljnjo izgradnjo vaše blagovne znamke. Vaša blagovna znamka je odvisna od lojalnosti potrošnikov, kar ni mogoče doseči brez visokih ocen zadovoljstva gostov.
Kako lahko svojim gostom zagotovite veliko izkušenj
- Zavedajoč se pomena zadovoljstva gostov, je pomembno, da aktivno delate na izboljšanju izkušenj gostov v vaši lasti.
Ti nasveti vam bodo pomagali, da vsakemu gostu, ki ostane v vašem hotelu, zagotovite neverjetno in nepozabno doživetje:
Nasvet # 1
Izkušnje gostov se začnejo že pred prihodom
Vedite, da se izkušnje gostov začnejo veliko pred prihodom na recepcijo in se prijavijo za bivanje. Ustvarite mobilno prijazno spletno mesto, ki ponuja vizualno privlačnost in socialni dokaz izkušenj, ki jih bodo uživali v vašem hotelu. Prizadevajte si za hitre hitrosti spletnega mesta s pomočjo sodobnih omrežnih rešitev in brezžičnimi omrežji v hotelu in vključite dragocene vsebine na vsako stran spletnega mesta, medtem ko dodajte gumbe »Rezerviraj zdaj«, kadar je to mogoče. Ko se potnik na spletu poveže z vašo blagovno znamko, bo takoj razvil mnenje vaše blagovne znamke, ki bo vplivalo na končno izkušnjo, ki jo imajo v vašem hotelu. Preverite: Brezžična omrežja Cisco
Nasvet # 2
Odgovorite na povratne informacije gostov
Aktivno zbiranje in odzivanje na povratne informacije gostov. Ko sprejmete in promovirate svoje spletne preglede, prikazujete drugim popotnikom, da cenite mnenje svojih gostov in da ste pripravljeni iti na dodatno miljo, da bi zagotovili odlične storitve za stranke. Ko pošiljate avtomatizirana sporočila z anketami o zadovoljstvu gostov, svojim gostom dokazujete, da želite več informacij o njihovem bivanju in da si prizadevate preseči pričakovanja na vsakem koraku.
Nasvet # 3
Povežite se s svojimi gosti na osebni ravni
Povežite se s svojimi gosti na osebni ravni. To se začne tudi pred prihodom gostov na recepcijo. Družabne medije lahko uporabite, da dosežete svoje goste pred bivanjem in se o njih naučite kaj več. Prilagojene obrazce za rezervacijo vam pomagajo pridobiti vpogled v ljudi, ki bodo bivali v vašem hotelu. Medtem ko so vaši gostje z vami, dodajte majhne podrobnosti in podrobnosti, ki prilagodijo doživetje. Gostje si bodo zapomnili tiste izkušnje za prihodnja leta in znatno izboljšali svoje splošno mnenje o vaši lastnini.
Za personalizirano izkušnjo gostov uporabe sodobne IPTV rešitve. Uporabite t.i. hospitality tv.
Nasvet # 4
Za prihodnje odločitve uporabite povratne informacije gostov
Uporabite povratne informacije gostov in ustrezne podatke, da boste lahko vodili prihodnje odločitve v vaši lasti. Ko spremljate povratne informacije svojih gostov in se nanj ustrezno odzovete, je pomembno, da se seznanite z izboljšavami, ki bi jih na podlagi teh odgovorov lahko naredili v prihodnosti. Podatke o rezervacijah in tržne podatke lahko uporabite tudi za dokončanje odločitev za nadgradnjo storitev, ustvarjanje dogodkov, oblikovanje promocij in še več. Ne samo, da vam bo to pomagalo pri sprejemanju najboljših odločitev in pametno uporabljati vaše vire, temveč bo pokazalo vaše pretekle, sedanje in bodoče goste, da resnično cenite njihov prispevek.