Spletni marketing je težko izvajati, če vaše spletne strani ne zgradite pravilno. Velika verjetnost je, da če vaša stran ne privablja kupcev, ta ne vključuje najpomembnejših elementov spletne strani. Kateri so ti?
V tem prispevku smo opisali najpomembnejše elemente, ki so potrebni za uspešno prodajo preko spleta. V treh kratkih poglavjih bomo razložili, kateri so ti glavni elementi in kako vplivajo na obiskanost vaše strani.
Če se v svet spletnega marketinga šele podajate, vam bodo ta navodila najbolj pomagala skupaj z optimizacijo spletne strani. Če o optimizaciji spletnih strani še ne veste dovolj, vam priporočamo marketinški tečaj SEO blogerja MatijaZajšek.si, ki se z optimizacijo ukvarja že več let.
Predstavitev storitev in produktov [na najboljši način]
Če se lotevate spletne prodaje, je najverjetneje, da prodajate eno izmed naslednjih: storitve ali produkte.
Oglaševanje najpogosteje poteka iz drugih spletnih platform, ki bralce nato preusmerijo na vašo spletno stran. Pogoste platforme za oglaševanje spletnih strani so družabna omrežja (Instagram, Pinterest, YouTube, …).
Ko bralce uspete pridobiti na vašo spletno stran pa morate to kar prodajate – predstaviti.
Storitve, ki jih prodajate na spletnu so lahko npr. različni krožki in mentoriranja. Storitve se predstavljajo s pomočjo pristajalne strani ali Landing Page. To je del vaše strani, ki ga bo obiskovalec najprej videl ob vstopu na vašo spletno stran.
Da na pristajalni strani predstavite svojo storitev je pomembno zato, ker se nam navadno ne ljubi brskati dalje, in raje zapustimo spletno stran. Vaša naloga je, da storitev predstavite čim hitreje in čim bolj jedernato.
Predstavitev storitve in bonitetne informacije na Landing Page Ebonitete.si
Na spodnji sliki vidite pristajalno stran na Ebonitete.si. Spletna stran prodaja storitve bonitetne agencije in se je tako odločila predstaviti svoje storitve. Kaj opazite?
Na svojo spletno stran so vključili bonitetne informacije, ki bralcem pomagajo pridobiti osnovno znanje o njihovem delu. Prav tako so dodali sliko, ki privablja kupce.
Druga stvar, ki jo lahko prodajate, so produkti.
Ti se predstavljajo s pomočjo spletne trgovine. To deluje tako, da na vaši spletni strani zgradite spletno trgovino, ki vključuje opise izdelkov, njihove prednosti, ceno, ipd. Bralec mora biti zmožen izdelek na vaši spletni strani takoj kupiti.
Če o izdelkih lahko povete še več, lahko ustvarite blog, ki bo podrobneje opisoval vaš produkt. To šteje tudi kot uvrstitveni faktor.
Splošna vsebina spletne strani in spletni marketing
Spletni marketing je prodaja, ki zahteva veliko pametnih strategij. Če želite, da se vaši bralci lažje znajdejo na vaši spletni strani in s tem na njej preživijo več časa (to šteje kot uvrstitveni faktor), morate upoštevati pravilo splošne vsebine spletne strani.
To preprosto pravilo našteva vse vrste vsebine, ki jih vaša spletna stran za uspešen spletni marketing mora potrebovati.
- Blog – Če želite z vašo spletno stranjo resnično uspeti, boste prej kot slej morali zgraditi blog. To je najosnovnejši del spletne strani, ki ima veliko moč pri vaši uvrstitvi.
Blog se gradi s pomočjo blog objav. Te vsebine, ki jih objavljate na blog morajo biti SEO optimizirane. Le tako bodo imele vrednost pri uvrščanju vaše spletne strani na prvo stran Googla. Blog na vaši spletni strani pa ne bo pomagal samo uvrstitvi, ampak tudi vašim bralcem. Več informacij, kot jih bralec ima o vašem produktu, bolj verjetneje ga bo kupil.
- Izjave strank – Ne glede na to, če na vaši strani prodajate produkt ali storitev – izjave strank vam bodo prišle prav. Če na vašo spletno stran dodate avtentične ocene vaših kupcev, bo to vaše bralce spodbudilo k nakupu.
Bralci dokazano bolj zaupajo spletnim stranem, ki jim nudijo mnenja kupcev pred njimi.
Izjave strank na spletni strani Magus.si pod prispevkom za bolečine v kolkih
Na spodnji sliki vidite spletno stran Magus.si in izjave njihovih strank nad kontaktnimi podatki. Na takšen način spletna stran Magus.si bralcem pokaže, da je veliko kupcev pri njih že kupovalo in, da so zadovoljni s svojim nakupom. Sliko smo našli pod člankom za bolečine v kolkih. Takšne ocene so zelo dobra strategija spletnega marketinga.
- Kontaktni podatki – Če nikjer na vaši spletni strani nimate napisanih kontaktnih podatkov, po katerih bi lahko vaši obiskovalci preverili, če res obstajate, jih morate OBVEZNO dodati.Mnogo ljudi izdelkov sploh ne kupuje, če ne preverijo identitete njihovega prodajalca. Pomagalo vam bo tudi, če na vašo spletno stran dodate vašo sliko.
Kontaktni podatki na spletni strani Prvafine.si – Faktoring
Spletna stran Prvafina.si je svojim bralcem ponudila različne kontaktne podatke in s tem pridobila njihovo zaupanje. Na spodnji sliki, ki smo jo našli v njihovem prispevku Faktoring vidite kar dve ponujeni možnosti kontakta.
Širjenje na različne platforme
Spletni marketing redko deluje iz samo ene same platforme. Tudi prodaja preko spletnih strani vam bo težko uspela, če svojih izdelkov ali storitev ne boste oglaševali.
To pomeni, da se boste s časoma morali razširiti na različne platforme – še posebej družabna omrežja. To vam bo tudi nudilo varnost, če pride do nenadne nepriljubljenosti platforme na kateri ste zgradili svojo spletno trgovino.
Širjenje na ostale platforme ima za spletni marketing dovolj koristi, da pričnete že zdaj. Najbolj so priporočene platforme, ki imajo veliko število uporabnikov.
Paziti morate, da so interesi uporabnikov usklajeni z kosritmi, ki jih vaš izdelek ali storitev ponuja.
Več o zgradbi uspešne spletne strani si poglejte spodaj: