To je spretnost, ki jo lahko cenijo tržniki vsebin, zlasti zdaj, ko vsak del digitalne vsebine potrebuje meta opis. 

Vsebino – ne glede na to, kako dolga je – moramo povzeti v 156 znakih.

A meta opisi ne smejo biti le kratki – bralce morajo tudi spodbuditi k dejanjem. So eden od le dveh dejavnikov, na podlagi katerih se iskalci odločajo, ali je vaša vsebina vredna njihovega dragocenega klika. (Drugi je naslov ali podnaslov). 

O tem, kaj se prikaže v rezultatih, odloča Google. Morda bo izbral izsek s strani, če bo menil, da meta opis, kot je podrobno opisan v oznaki HTML, ni dobra ocena vsebine. 

meta opis

  1. Upoštevajte iskalca (zakaj bi nekdo iskal to vsebino?)

Razmislite, zakaj bi vaše občinstvo iskalo to temo. Najprej določite ciljne ključne besede za članek – to vam pomaga razumeti, kdo je ciljna iskalna publika. 

 

  1. Vključite ključne besede, tudi če so že v naslovu in naslovu SEO

Našli boste veliko nasvetov za pisanje, ki pravijo, da se morate v enem stavku izogibati ponavljanju besede, ki je bila uporabljena v prejšnjem stavku. Ta nasvet si lahko razlagate tako, da naj bi pomenil, da se morate izogibati ponavljanju v naslovu in meta opisu. Prosimo, ne ponavljajte.

Pri oblikovanju prepričljivega meta opisa ne gre za popoln potek. Gre za to, da ljudje preberejo in kliknejo na vašo vsebino. Za to je pogosto potreben bolj promocijski pristop.

 

  1. Navdušite za klik – razen če si ga ne želite

Morda se zdi, da za meta opis obstajata samo dve možnosti:

  • Neposredno odgovorite na iskalno poizvedbo
  • Navedite le toliko, da vzbudite radovednost iskalcev, da kliknejo povezavo in preberejo celotno zgodbo na vašem spletnem mestu. Če je vaš edini namen posredovanje odgovora, odgovorite na poizvedbo neposredno (vendar pričakujte manj klikov). Če želite le klike, se odločite za radovednost.

 

  1. Kaj pa če v meta opis vključite ime podjetja?

Če je vaše podjetje v vaši panogi dovolj prepoznavno in znano, v meta opisu (ali naslovu) uporabite njegovo ime. To prinaša dejavnik verodostojnosti, ki ga drugi rezultati morda ne bodo.

 

  1. Ne izogibajte se ločilom, čeprav se štejejo v 156 znakov

Morda je skušnjava, da bi pri besedah prihranili vse možne znake. V večini primerov bi se morali tej praksi izogniti. Iskalci pregledujejo rezultate, da bi razumeli kontekst vsebine – redko preberejo meta opis besedo za besedo na prvi pogled. Zato poskrbite, da ga boste zlahka razumeli že na prvi pogled.

 

Med pisanjem razmišljajte o tem, kako bo opis prikazan. Ali je pri pregledovanju enostavno razbrati ključne besede in točke? Ali pa bodo morali iskalci pozorno brati, da bodo razumeli bistvo? Če je slednje, ga prepišite z manj besedami in več stavki ali premori.